Reisdag - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jannis Lootens - WaarBenJij.nu Reisdag - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jannis Lootens - WaarBenJij.nu

Reisdag

Door: JLo

Blijf op de hoogte en volg Jannis

21 September 2016 | Nederland, Veenendaal

Vandaag de reisdag, dus in alle vroegte eruit op weg naar onze nationale luchthaven.
En zoals het ons Nederlanders betaamd zijn we natuurlijk royaal op tijd en compleet.
Al was het maar om de toon te zetten
Na een voorspoedige vlucht naar Wenen moeten we even wachten op onze aansluiting naar Odessa, daar vliegen we heen met een mooi stukje Nederlandse trots, een fokker 100.
Eenmaal in Odessa worden we onthaald door flinke neerslag en een guur windje. Dat is even schakelen, het was vanmorgen zo mooi.
Dan ontvangen we bericht van onze contactpersoon, er is wat vertraging vanwege de regenval zijn de wegen rond Odessa slecht begaanbaar geworden en kan het even duren...
Inderdaad pas na tweeënhalf uur kunnen we hem met open armen ontvangen.
En dan ben je het wel zat dat wachten in zo'n betonnen gebouw wat naar ik hoop betere tijden heeft gekend.
Gelukkig hebben we ons kunnen vermaken met een potje yahtzee en wat mensen kijken.
De chauffeur van de bus doet goed zijn best om de verloren tijd in te halen en de invallende schemering maakt de rit extra spannend, we zullen niet meer mopperen op de wegen in België, die vallen wel mee vergeleken met deze wegen.
Al met al zijn we erg laat pas op onze bestemming rond de klok van tien kunnen we aanschuiven bij een perfect georganiseerde maaltijd, heerlijk.
En dan na een lange inspannende dag maar eens naar bed in de hoop dat we die kunnen vatten met al die indrukken.

• 21 September 2016 - 07:39

Mirjam Boone:

Hoop dat jullie heerlijk geslapen hebben! Geniet van deze nieuwe dag! Veel zegen voor jullie reis!

• 21 September 2016 - 13:31

Aernout Gelderblom:

Leuk verslag! We kunnen ons zo een beetje inleven. Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Goede tijd en fijne contacten gewenst! Tot het volgende reisverslag.

• 21 September 2016 - 14:06

Jolanda:

Leuk om mee te kijken! Veel plezier met zn allen!

• 21 September 2016 - 16:18

Dina:

Leuk verslag! Ik ben benieuwd naar jullie verdere belevenissen.
    Enne....wen er maar vast aan voor de rest van de week; in Oekraine loopt alles anders dan je gepland hebt.
    En die wegen zijn ook heel herkenbaar: meer gat dan weg :)

• 22 September 2016 - 19:31

Annie:

Leuk om jullie te volgen.
    Ik heb net het boek gelezen, wat een land.
    Fijn dat jullie steun en aandacht geven.
    Leuk om jullie te volgen.

We blijven dat zeker doen.

• 22 September 2016 - 20:41

Margreeth:

Leuk om te lezen, leest als een trein;) Ben benieuwd naar meer...wens jullie veel mooie ontdekkingen toe! Hartelijke groet

• 22 September 2016 - 22:20

Roelof:

Lieve broers en xussen, leuk om te lezen, dat leeft makkelijk mee! Goede fotograaf is ook top! Ik kijk uit naar het volgende verslag!

• 23 September 2016 - 08:08

Kor:

Mooi begin van een avontuurlijke reis. Groet de mensen daar en fijne tijd.
    We kijken uit naar het volgende (beeld)verhaal.

• 23 September 2016 - 13:29

Marc Zwijnenburg:

Mooi verslag, een goede tijd samen!

• 23 September 2016 - 13:52

Ettha Voet:

Lieve mensen,

Fijn om zo te kunnen meekijken en meeleven met jullie reis! Wel erg koud daar toch? Hier niet.
    Prachtige dingen: land en de mensen met wie jullie contact mogen hebben!
    We bidden voor jullie en de Oekraïnse broers en zussen. Een goede tijd gewenst verder, goede reis en een behouden thuiskomst gewenst, God gaat mee.
    groeten van
    Ettha, ook namens Willem

• 23 September 2016 - 19:41

Arnolda:

Leuk om te lezen, ben benieuwd naar het vervolg.

• 24 September 2016 - 09:48

Roelof:

ben heel benieuwd naar het vervolg :-)!!

• 25 September 2016 - 13:19

Dinie Voortman:

Pfff vermoeiend he , ja is jullie aan te zien, maar ook dat gaat voorbij we wensen jullie een goede reis en behouden thuiskomst, Maar met onze Navigator als beschermer moet het lukken. xx